Saturday, May 30, 2009

Mesyuarat AJK penaja PUFM kali ke 3

Siang tadi bertempat di Presint Diplomatik Putarajaya telah di adakan mesyuarat Penubuhan Persatuan usahawan Fertigasi Malaysia ( PUFM).Mesyuarat yang di hadiri oleh ahli jawatankuasa penaja seramai 8 orang telah membincangkan minit mesyuarat terdahulu dan telah mempersetujui bebrapa perkara dengan sebulat suara.

Antara yang telah di persetujui adalah Pemilihan Logo,bayaran yuran keahlian dan beberapa perkara lagi. Mesyuarat juga telah mebincangkan draf perlembagaan persatuan yang telah di bentang kan oleh Setiausaha persatuan,secara keseluruhan draf perlembagaan itu di persetujui cuma terdapat beberapa klausa yang perlu di betulkan dan juga ada yang perlu di keluarkan dari draf kerana tidak bersesuaian.Terima kasih kepada tuan setiausaha yang telah bertungkus lumus untuk menyedia dan merangka draf perlembagaan tersebut.

Beberapa program promosi untuk persatuan ini telah di jalankan dan ianya mendapat sambutan yang menggalakan dari orang ramai terutama dari kalangan pengusaha dan mereka yang terlibat dalam industri pertanian ini.

Mesyuarat hari ini telah di tangguhkan dan akan satu tarikh telah di tetapkan untuk mesyuarat akan datang iaitu pada 13 jun 2009 ini jam 9.30pagi di tempat yang sama.


.

0 comments: