Sunday, May 10, 2009

PUFM

PUFM adalah singkatan dari Persatuan Usahawan Fertigasi Malaysia dimana persatuan yang di rancang penubuhanya untuk Pengusaha pengusaha Fertigasi Di Negara kita ini.
Persatuan yang masih lagi dalam proses pengubalan Perlembagaan persatuan dan beberapa proses lain lagi.
Semalam satu mesyuarat penubuhan persatuan ini telah di adakan di Putrajaya,dengan di hadiri oleh ahli jawatankuasa penaja persatuan ini seramai 13 orang termasuk Dr Mahmud dari Mardi yang di lantik selaku penasihat teknikal persatuan ini.Beberapa usul dan cadangan telah di bentangkan dalam mesyuarat semalam antaranya logo persatuan, perlembagaan,undang undang dan syarat dan beberapa rangka kerja.
Antara matlamat penubuhan persatuan ini adalah bertujuan untuk menyatukan semua usahawan Fertigasi di negara ini di bawah satu bumbung.Saya tidak boleh lagi untuk memberi keseluruhan butirnya lagi kerana ianya masih dalam peringkat perbincangan dan perangkaan.
Insyaallah hasrat untuk mewujudkan persatuan ini akan di relisasikan pada awal bulan 6 ini setelah semua perkara dan syarat selesai di laksanakan.

Mesyuarat pada tengahari semalam telah di tangguhkan dan mesyuarat ahli jawatankuasa seterusnya akan di adakan pada 22 may ini di tempat yang sama.

.

0 comments: